Kontinuerlig support og vækst

Vores mål er at levere kundeservice, der overgår dine forventninger. Det opnår vi med et support- og serviceteam, der har et indgående kendskab til din lagerløsning – og hvordan man får mest muligt ud af den.

En af de store fordele ved at være kunde hos Element Logic er vores supportteams effektivitet. De kan hjælpe dig via hjemmesiden, e-mail eller telefon, når du har brug for support, hvad enten det drejer sig om AutoStore, software, styringskontrolsystemer, udstyr, systemopsætning eller fejlkorrektioner.

Vi hjælper dig med at vækste

Vi har også et dedikeret serviceteam med teknikere, der hjælper dig med at vedligeholde og drive din lagerløsning på den mest effektive måde. Vi arbejder proaktivt og er løbende på udkig efter forbedringsområder i henhold til alle vores kunders løsninger for at hjælpe dem med at vokse.

Vores teknikere udfører også planlagt vedligeholdelse på stedet uden at afbryde din daglige drift. Hver måned kan du modtage en SLA-rapport med en detaljeret statusopdatering på din AutoStore-løsning.

"For at sikre kundetilfredsheden bruger vi et kompetent team af interne serviceteknikere, support-, software- og logistikeksperter. Dette gør os fleksible og i stand til at hjælpe med det samme. Vores filosofi er at udvikle en skalerbar løsning, som vores kunder kan vokse med, og som gavner dem. Dette er "the Element way."

— Arnold Nielsen, Key Account Manager Element Logic Norway