Tre nye tendenser, som påvirker intralogistik

Er du nysgerrig efter at vide, hvordan branchen udvikler sig over de kommende år? Efter at have arbejdet med at optimere varelagres ydeevne i 35 år besidder vi en stor erfaring og forståelse for, hvilke løsninger der virker og hvilke løsninger, der ikke gør.

I de seneste to år har vi oplevet en enorm vækst og store forandringer inden for intralogistik. Ud over ny teknologi og innovativ last-mile levering oplever vi også, at kundeforventninger ændrer sig. Kunderne ønsker og forventer en hurtigere og mere præcis ordrehåndtering, og de vil have det nu.

For at forblive konkurrencedygtig er det nødvendigt at forstå de nye tendenser inden for branchen.

Derfor har vi lavet dette whitepaper. Her giver vi dig et overblik over de tre mest væsentlige tendenser inden for intralogistik og ordrehåndtering. Vi er overbeviste om, at disse tendenser vil spille en væsentlig rolle ift., hvordan branchen udvikler sig over de kommende år.

I dette whitepaper vil du bl.a. blive klogere på:

  • E-handel og kundernes forventninger til leveringstid og fleksibilitet.
  • Micro fulfilment-centre (pakkelevering direkte i butikken) og innovative måder til at forkorte last-mile-leveringstider.
  • Hvorvidt automatisering som service (Automation as Service) vil være løsningen til at automatisere lagre uden større, indledende investeringer.

Dokumentet er gratis og tilgængeligt på engelsk.

Bæredygtig intralogistik og automation

Essensen ved god intralogistik er at gøre det lettere at flytte og forbruge varer hurtigt. Men kan god intralogistik også være bæredygtig? Det undersøger vi i vores seneste whitepaper.

Download vores whitepaper

Frigør dit varelagers fulde potentiale med AI

I dette whitepaper deler vi vores indsigt i, hvad der skal til for at få succes med automatiserede arbejdsgange, og hvordan mennesker og robotter kan arbejde sammen for at opnå produktivitet og vækst.

Download whitepaper

Optimering via data: Det næste skridt inden for lagerautomation

For at vækste og forblive konkurrencedygtig skal du kunne forudsige, hvad der er på vej og hvordan, du vil reagere. For at kunne gøre det, er du nødt til at begynde at udnytte dit varelagers skjulte data bedre.

Download